Musallat Virüsü Nasıl Silinir ? - Zirve Blogum

Haftalık Trend


Son Yazılar

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

9 Haziran 2017 Cuma

Musallat Virüsü Nasıl Silinir ?

Merhaba arkadaşlar.

Bugün sizlere kendiminde karşılaşmış olduğu bu virüsün nasıl sileneceğini göstereceğim.

Öncelikle size bu virüs bulaştığında neler yaşıyabileceğinizin örneklerini anlatmak istiyorum:
-Görev Yöneticisi, Yöneticiniz tarafından devre dışı bırakıldı.
-Kayıt Defteri Düzenleyicisi, Yöneticiniz tarafından devre dışı bırakıldı.
- Aygıt Yöneticisi açılmaması.
- Ve bilgisayarınızda birçok dosyanın kendi kendine kopyalandığını görürsünüz.

Bu virüs internette okuduğum makalelere dayanarak söylüyorum ki flash bellekler aracılığı ile bulaşan ve çok can yakan bir virüs.

Sanırım zamanında bir Türk tarafından yapılmış :) Kişi daha sonra helallik isteyip virüsün panzehirini yapıyor.

Aşağıda vermiş olduğumuz programın boyutu çok küçük yapmanız gereken ;
-İndirdiğiniz Klasörü Açın
-Musallat Silme Uygulamasını çalıştırın.
- Altta bulunan "Hakkımı Helal Ediyorum" Butonuna basıp beklemeniz yeterli olacaktır..

Virüs şahsen kendi bilgisayarıma bulaşmış olup bende bu şekilde sildim.

Eset , malware ve combofix programlarını yükleyip kullanmış olmama rağmen kalkmayan virüsün ilacını buldum.

Sizlerede lazım olur amacı ile bu yazıyı paylaşmak istedim.

Not: Bu program sadece Musallat virüsü için geçerlidir.

( Rar Şifresi:  zirveblogum )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here