Youtube Kanal Resmi Yapımı Ve Boyutunu Ayarlama - Zirve Blogum

Haftalık Trend


Son Yazılar

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

30 Mart 2018 Cuma

Youtube Kanal Resmi Yapımı Ve Boyutunu Ayarlama



Çoğu kişi veya kişiler artık günümüzde kendisine yeni bir youtube kanalı açmaya çalışıyor..
-Günümüzde çoğu kişininde sahip olduğu youtube kanalları artık günden güne artmaya başladı. 

Bu oranlara hitaben bu yazımızda youtubede yeni kanal açan ve ilk defa bu işlerde uğraşanlar için faydalı olabilecek bilgileri paylaşmaya karar verdik. Sizde kendinize bir Youtube kanalı açabilir ve üstelik bu kanalınızdan para kazanabilirsiniz.   İyi bir kanal sahibi olabilmek için öncelikle birinci kuralda diyebileceğimiz gibi kanal resmi'nizin olması size artı puan kazandıracak.  Youtube kanalınıza resim ayarlarken boyutlarınada mutlaka önem vermelisiniz.. 


Youtube Kanal Resmi Nasıl Olmalı ?
-Göze hitap edicek şekilde güzel ve çekici bir kanal resmi ayarlamanız sizin için oldukça faydalı olucaktır. Kanalınıza giren kişilerin kanalınızdaki resmi gördüğünde onların dikkatini çeker ve böylelikle kanalınızda biraz daha fazla kalmasına sebep olabilirsiniz.

(Resmi büyütmek için resmin üstüne tıklayın | Resim örnek resimdir )


Youtube Kanal Resmi Boyutları Nasıl Olmalı ?
- Kanal resimlerinizin boyutu ;
  • Masaüstü Bilgisayar Boyutu: | Maksimum: (2560x423) 
  • Tablet Boyutu:                        | Maksimum: (1855X423) 
  • Bilgisayar ve Mobil Boyutu: | Minumum: (1546x423)
Olacak şekilde ayarlamalısınız..   Yukarıda sizler için hazırladığımız örnek resimde daha iyi bir şekilde anlıyabilirsiniz.. Özellikle resimde yeşil renk ile gösterilen yere çok dikkat vermeniz gerekmektedir. Youtube kanalınıza yaptığınız bu kanal resmi ile tüm kitleye ( tablet,bilgisayar,telefon ) Hitap edeceksiniz..

**Güncelleme :
Arkadaşlar yukarıdaki boyutlarda eğer sorun yaşıyorsanız aşağıdaki resimi düzenleyebilirsiniz bu resmi direk indirip ' Kanal İsmi ' Yazan yere kendi logonuzu ekleyebilir veya kanal adını yazabilirsiniz. Eğer arkaplan arıyorsanız buradan arşivimize ulaşabilirsiniz.








(Resimin üstüne tıklayıp indirip direk kırmızı alanın içine logonuzu yada site isminizi yazabilirsiniz. )
Eğer Adobe Photoshop kullanıyor iseniz direk buraya tıklayarak dosyalara ulaşabilirsiniz.
Takıldığınız yer olursa yorumdan bizlere ulaşabilirsiniz..

! TAKILDIĞINIZ BİR YER OLURSA ÇEKİNMEDEN YORUM ATABİLİR VE DESTEK ALABİLİRSİNİZ.

12 yorum:

  1. You tube kapak fotosuna fotograf koyamiyorum oranıni duzeltiriyorum yine olmuyor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotografın boyutu (mb,kb.vs)ayarlamalısın

      Sil
  2. Teşekkürler bilgi için...

    YanıtlaSil
  3. sizin yaptığınız doğru ama youtube buna izin vermiyor en az 2048 e 1152 olması gerekiyor nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi programı kullanıyorsunuz ? Kullandığınız photoshop programı ile boyutune ayarlıyabilirsiniz. Yapamazsanız iletişim formu ile bana ulaşın ben yaparım size.

      Sil
  4. resmin boyutlarını ayarladım fakat resim tamamen görülmüyor sadece bir kısmı görülüyor resim bir nevi yarım kalıyor onu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim formuna epostanı ve detaylı bir şekilde anlatırsan yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. Aynı sorun bende de var.Boyutu ayarlıyorum ancak fotoğrafı kırpıyor youtube ve yarısı gözüküyor fotoğrafmın.Bana da anlatabilirsen çok sevinirimm.Mail adresim: yapabilirsinyapabilirsin@gmail.com Teşekkürler

      Sil
  5. Reis sana bi fotoğraf atsam onu youtube kapak profil olarak ayarlayabilir misin, çok denedim hepsinde de kabul etmedi yardımcı olursan ne mutlu bana.. geri dönüşünü bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim formundan ulaşın bekliyorum.

      Sil
    2. bende yaklaşık 2 saattir uğraşıyorum boyutu her şekilde küçülttüm büyüttüm fakat ne yaptıysam boş ekrana tam olmuyor kesik oluyor her seferinde yani istiyorumki tablet telefon pc hepsinde ne görüntülenebilsin kapak fotoğrafım yardımcı olursanız çok sevinirim.

      Sil

Post Top Ad

Responsive Ads Here